Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Percepcja polskich marek handlowych na Litwie

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Krzysztof Januszkiewicz | 2017-02-08 11:11:35
polskie marki


Na konferencji w dniu 8 lutego br. Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Wilnie przedstawił wyniki badania percepcji polskich marek handlowych na Litwie. To jest już drugie takie badanie, w którym postanowiliśmy sprawdzić wizerunek polskich marek na Litwie w takich kategoriach jak cena, jakość, dostępność, innowacyjność i prestiż.

Do ponownego przeprowadzenia badania skłoniło nas zainteresowanie polskimi towarami, oraz fakt, iż wiele polskich wyrobów widzimy codziennie na półkach litewskich sklepów, jak również wielu mieszkańców Litwy jeździ do Polski na zakupy.

Polskie towary i usługi są przez mieszkańców Litwy oceniane jako tanie, łatwo dostępne, o dobrym stosunku ceny do jakości. Także, według opinii respondentów polskie towary są raczej mało prestiżowe – 27% respondentów oceniło polskie towary jako nieprestiżowe. Rośnie ogólna rozpoznawalność marek handlowych jako marek polskich, natomiast co szósty uczestnik badania nie zetknął się z polskimi towarami czy usługami.

 


IMG3450

IMG3453

IMG3458


IMG3470

IMG3475